Friday, 27 January 2012

6 # Shawl 3 Segi Moroccan Rose Renda Comel ♥

SOLD OUT DEAR ;(
Assalamualaikum..
bestnya dapat jugak mas upload shawl 3 segi ni.. mas memang gilakan shawl ni dari tahun lepas lagi.. bila dah dapat, apa lagi.. hehe.. sebab shawl ni lembut, tak nipis, tak panas, tak jarang, tak pendek.. kira tak labuh sangat, tak pendek sangat.. eeeee best lah .. like sangat sangat :)

♥ Shawl 3 Segi Moroccan Rose Renda Comel 


Promosi sehingga 10 februari 2012

Harga Promosi:
1 helai: RM12 + post ( RM6 semenanjung ) & ( RM9 sabah & sarawak )

Harga Biasa:
1 helai: RM14 + post ( RM6 semenanjung ) & ( RM9 sabah & sarawak )

Beli 2 helai, free sehelai inner bawal ♥
Beli 3 helai, free 2 helai inner bawal ♥
Beli 4 helai, free 4 helai inner bawal ♥

berminat? isi form di sini tau, http://butikfiqra.blogspot.com/p/bf-form.html

atau, email ke butikfiqra@gmail.com / sms ke 019-5439544

inner bawal comel ( free )

tudung yg mas pakai tu, jenis MOROCCAN jugak.. tapi jenis bunga ros 3 ketul.. lain sikit.. 

MOROCCAN ROSE RENDA tu, hujung kelilingnya, ada material cotton yang sangat cantik ♥

kod: f00054
status: SOLD OUT

kod: f00055
status: AVAILABLE

kod: f00056
status: SOLD OUT

kod: f00057
status: AVAILABLE

kod: f00058
status: AVAILABLE

kod: f00059
status: SOLD OUT

kod: f00060
status: SOLD OUT

kod: f00061
status: AVAILABLE

kod: f00062
status: AVAILABLE

kod: f00063
status: SOLD OUT



5 comments:

♕Mizzs Ninie♕ said...

Cantik~ Sponsor yang ini je lha~ hehehh!

Butik fiQ'Ra said...

akak bukan bos dik.. huhu.. kena tanya org besar dulu.. maaf tau :)

♕Mizzs Ninie♕ said...

Takpa~ Gurau jer~ Sponsor mana yang suka~ heheh..

Butik fiQ'Ra said...

hehe.. insyaAllah nanti akak usya2 balik.. ada tuu..hehe

einz said...

ya allah...nape la einz nga pokai???nak makan pun bajet...hehehe...cantek la....heee....

Follower BF ♥